KOUTA-GALLERIA

ma suljettu

Osoite:
Varuskuntakatu 11, 45100 Kouvola

Lisätietoja ja hakemukset galleriaan:
info(at)kouvolantaiteilijaseura.fi

Hakemus: yksi PDF-tiedosto, nimettynä etunimi_sukunimi, sisältäen näyttelysuunnitelman, toiveajan (jos sellainen on), cv ja muutama laadukas kuva.

Hakuaika seuraavalle vuodelle 31.3. mennessä
___________

Kouta-galleria on Kouta ry:n (Kouvolan taiteilijaseuran) ylläpitämä galleria, joka sijaitsee Kouvolan taidemuseo Poikilon toisen kerroksen näyttelysalissa omassa noin 36 neliön
kokoisessa tilassa. Kuvia galleriasta löytyy Kouta ry:n Facebook sivuilta

Näyttelytilasta ei peritä vuokraa. Taiteilija vastaa näyttelyn teosmyynnistä itse. Galleria ei peri provisiota myynneistä. Taiteilija vastaa teosten kuljetuksesta ja vakuuttamisesta sekä näyttelynsä ripustuksesta ja purkamisesta. Teosten ripustus vain tilassa oleviin kiinnityskiskoihin, seiniin voi porata vain yhteen puulevyalaan. Tila on pimennettävissä.

Kouta-galleria on avoinna yleisölle Taidemuseo Poikilon aukioloaikoina museon pääsylipulla

Kuva Marja-Leena Hulkkosen näyttelystä Dum Spiro, 2014.
Kuva Sanna Majanderin näyttelystä Muotoseikkoja, 2015.
Kuva Hanna Peräkylän näyttelystä Transformation, 2013.
Kuva Kipa Kirin näyttelystä Faaraon kissat, 2016.